Big and small

Am continuat sa vorbim despre opusele big-small la atelierul de engleza de luni (puteti vedea prima parte aici) si am inceput prin a canta un cantecel foarte dragut pe care l-am adaptat putin pentru ce aveam noi nevoie. Le-am aratat o minge mare si una mica in timp ce cantam pentru a le fi mai usor copiilor sa vizualizeze conceptele:

This is big, this is small

Big, big, big, big

Small. small, small.

Big and small, big and small

Big, big, big, big

Small, small, small. 

Dupa ce am cantat aruncam mingile alternativ la fiecare si cand prindeau mingea copiii spuneau daca este big or small.

Am hranit doua maimute infometate cu banane mari sau mici: maimuta mica a primit banane mici si maimuta mare a primit banane mari.

Imi place sa alternez activitatile statice cu cele dinamice, asa ca am continuat lectia colorand niste animalute mari si mici.

Cand au fost gaa, le-am decupat si fiecare le-a lipit intr-o carticica (am pregatit pentru fiecare copil cate 4 foi A5 pe care le-am legat sub forma de carte. Paginile erau impartite in 2 iar in josul sectiunilor am scris ce animalute trebuie lipite acolo: This is a big cat.)

Am facut din nou putina miscare si am jucat un joc in care am aliniat pe jos forme mari si mici pe care copiii trebuia sa sare in functie de indicatiile mele.

La final am sortat pompoane folosindu-ne de clestisori.

Surpriza dulce a fost in soricei mari si mici din hartie.

2 păreri la “Big and small

  1. Ce frumos!De cate ori te vad lucrand cu copii asa de mici,adica mai mici ca Luca,ma apuca un dor…. .Dar am niste nepotele si am sa lucrez cu ele !Bravo!Esti foarte iscusita!Iar fetele copiilor spun tot!

Lasă un răspuns

