Forme fel de fel

La atelierul de engleza de astazi am facut mai multe jocuri pentru a repeta formele. Mai intai le-am trecut in revista pe toate (patrat- square, dreptunghi-rectangle, cerc- circle, stea- star, inima- heart, triunghi- triangle) apoi am citit cartea Paddington and the disappearing sandwich” in care l-am insotit pe simpaticul ursulet la plimbarea sa in cautarea formelor. Cartea este foarte frumoasa si le-a placut mult si copiilor.

Am jucat apoi un joc foarte dragut (am mai vorbit despre el aici) pe care l-am folosit in multe dintre lectiile noastre tocmai pentru ca le place asa de mult copiilor. Am avut cartonase cu forme si printre ele curcani colorati. Copiii trageau cate un cartonas si spuneau forma pe care o gaseau, daca nimereau un curcan trebuia sa se ridice si sa cloncane precum acesta. Desi castigator era cel care avea mai putini curcani, ei se bucurau foarte tare cand trebuia sa imite unul :).

Fiindca e cald si merge foarte bine o inghetata, am mancat si noi cateva inghetate speciale cu forme pe care mai intai le-am potrivit pe cornete 🙂 .

Nu puteam sa nu hranim si pinguinul care a venit infometat la noi, l-am servit cu pesti gustosi cu forme (de aici am preluat ideea).

Am facut apoi o gradina plina de flori din forme si a iesit minunat.

Am mai facut forme si din plastilina curcubeu si au iesit foarte bine.

Surpriza dulce a venit de data asta in cosulete sub forma de bufnite.

 

Lasă un răspuns

