Lumea apelor

Sambata la atelierul de engleza am facut o plimbare prin fascinanta lume subacvatica. Am avut ca insotitori cateva marionete pe bat sub forma de creaturi marine  (de aici le-am descarcat) si mai intai am facut cunostinta cu ele: peste-fish, caracatita- octopus, meduza- jellyfish, calut de mare– seahorse, steluta de mare- starfish,  crab- crab. Am incercat apoi sa le descoperim in cartea cu efecte tactile In ocean. 

Am continat joaca senzoriala si le-am dat copiilor sa exploreze cateva cutii cu bilute hidrofile si au cautat printre ele animale marine.

Am pescuit apoi pestisori cu cifre si cu forme pentru a repeta si aceste notiuni, cand prindeau un pestisor copiii spuneau in engleza forma sau cifra care se afla pe el.

Am jucat apoi un joc pe care l-am descarcat de aici  in care am avut o tabla mare de joc si fiecare copil avea cate un submarin colorat. Pe rand copiii dadeau cu zarul si cand ajungeau in cate o casuta, respectau indicatiile de acolo punand sau luand scoici de pe submarin.

Ca sa intelegeti mai bine detaliez un pic regulile: Un copil deadea cu zarul, numara puncteel de pe el, isi lua pionul si il muta in casuta potrivita. Daca acolo era scris +2 de exemplu, ii spuneam add two shells on your submarine; daca in casuta scria -2 spuneam take away 2 shells from your submarine. Castigator era cel care avea cele mai multe scoici pe sumarin la sfarsitul jocului. Am jucat folosind scoici adevarate si copiilor li s-a parut interesant jocul.

Am trecut apoi la realizarea unui peisaj subacvatic si mai intai copiii au denumit si au pictat animalele marine.

Pe o foaie albastra am dat cu lipici peste care am presarat malai (in loc de nisip), am lipit apoi si creaturile marine si din loc in loc am pus cateva alge. Tablourile au iesit minunat.

Aceasta a fost doar o parte din ceea ce mi-am propus pentru aceasta tema, asa ca o vom mai dezvolta in atelierele urmatoare.

Surpriza dulce a fost in scoici din hartie🙂 .

 

5 păreri la “Lumea apelor

  1. Wow. These activities are great! I especially love the ocean art with cornmeal sand and tissue-paper seaweed! I’d love it if you’d share this post with my followers at the After School Linky Party on my blog right now (and every Monday): deceptivelyeducational.blogspot.com. I hope to see you there!

  2. Pingback: Animale marine | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

