Forme

Luni la atelierul de engleza am facut cunostinta cu formele si  ne-am axat in special pe cerc- circle, triunghi-triangle, patrat- square, stea- star, inima-heart, dreptunghi– rectangle. Ne-am jucat mai intai cu un disc al formelor si copiii roteau sageata pentru a gasi formele indicate de mine, sau roteau sageata la intamplare sispuneau la ce forma s-a oprit.

Am avut si un puzzle din lemn pe care am pus piesele denumindu-le.

Am trecut apoi la pescuit si am folosit pestisori colorati cu forme pe care am prins o agrafa metalica si am avut undite cu magnet pentru a-i pescui. Jocul a fost foarte apreciat de copii, l-am jucat de multe ori :).

Am insirat apoi forme din lemn acoperite de pasla pe sarmulite plusate si au iesit niste bratari foarte frumoase. Am avut astfel si un bun exercitiu de motricitate fina.

Dupa acest model am incercat sa facem un peisaj din forme. Pe un triunghi mai mare din carton am asamblat o casuta, copacei si un soare stralucitor, toate din forme.

Am adus si perna noastra cu nasturi si forme din fetru si copiilor le-a placut foarte mult sa puna formele pe nasturi.

Am mai avut un puzzle cu 2 piese din foi gumate iar copiii trebuia sa uneasca cele 2 jumatati pentru a descoperi formele.

Surpriza dulce a fost in inimioare zambarete.

 

Lasă un răspuns

