Pozna lui Jackie

Daca saptamana trecuta am intrat in „Scoala ursilor” si i-am cunoscut pe ursuleti, la atelierul de lectura de vineri i-am urmarit  intr-o noua zi de scoala si am vazut ce nazdravanii mai face Jackie in cartea Pozna lui Jackie de  Hiroyuki Aihara. 

Am aflat din poveste ca era zi de bazar la Scoala ursilor si toti erau preocupati sa pregateasca specialitatea lor, placinta cu dovleac. Toti mai putin Jackie care nu a participat deloc la pregatirea placintei. Nu numai ca nu i-a ajutat pe prietenii ei, dar cand placinta a fost gata, Jackie s-a urcat pe trambulina si a sarit direct pe placinta turtind-o foarte tare. Dorind sa-si rascumpere greseala intr-un fel, Jackie a plecat singura la bazar cu placinta dar n-a reusit sa o vanda. La un moment dat au venit ursuletii deghizati in clienti dornici sa cumpere din placinta. In momentul acela Jackie a inceput sa planga rusinata de ceea ce a facut, dar si bucuroasa ca prietenii au iertat-o. S-au imapcat si au mancat impreuna cate o felie din placinta lor delicioasa.

Fiindca in poveste ursuletii aveau activitati la diferite ore din zi, am considerat oportun sa invatam sa citim ceasul, insistand doar pe ora fixa. Am avut un ceas din lemn cu puzzle si am exersat orele cu ajutorul lui.

Am avut si niste cartonase cu ceasul si copiii trageau cate un cartonas si trebuia sa-l citeasca.

Ne-am uitat apoi cu atentie la costumatiile ursuletilor deghizati in clienti si am identificat meseriile pe care le aveau. Apoi am imbracat un ursulet din carton cu aceste costumatii (multumim mult Coca pentru sabloane).

Am trecut apoi la masa de lcuru si am incercat sa facem cate  placinta cu dovleac urmand pasii indicati de ursuleti: mai intai am cules dovlecii si i-am fiert (am modelat din plastilina de casa dovlecii).

Am framantat bine apoi am adaugat si fructe de padure (am presarat bilute ).

Cand au fost gata, am pus placintele cu grija pe farfurii si am plecat cu ele la bazar. Copiii au folosit cartonasele cu ceasul pe post de pret🙂  si fiecare si-a promovat placinta cum s-a priceput mai bine.

Ne-am distrat foarte tare si placintele au iesit delicioase😉 .

Surpriza dulce a fost in feliute de placinta.

O părere la “Pozna lui Jackie

Lasă un răspuns

