Ne jucam cu literele (m, M)

Elena e nerabdatoare sa invete toate literele fiindca i se pare interesant sa stie sa citeasca. Toata ziua ia cate o carte si ii „citeste” Mariei, asa ca vreau sa exploatez la maximum aceasta dorinta a ei si sa aprofundam toate literele. Inca nu reuseste sa lege cuvinte, dar e bine totusi ca are o mare dorinta sa incerce :).

Am trecut asadar la literele si M si mai intai le-am examinat in cartile de joc de la editura Gama apoi am rezolvat o fisa in care trebuia sa faca un drum urmarind literele m, M.

I-am facut apoi o fisa in care aveam niste cuvinte si imaginea corespunzatoare langa ele. Elena trebuia sa recunoasca cuvintele care incep cu si sa incercuiasca litera.

Fiindca era musai sa avem si o activitate practica, am asamblat o maimuta din hartie cartonata cu maini si picioare „atarnatoare” cum spune Elena 🙂 . Maria, ca o maimutica 🙂 , a vrut sa participe si ea.

Iata maimuta Elenei, pe a Mariei n-am mai pozat-o fiindca n-a mai avut chef sa-i puna picioarele si mainile, a lasat-o asa oloaga 🙂 .

Pentru a ne mai juca putin cu literele, am facut niste mere din hartie pe care am scris litere mari si mici. Am avut si un viErmisor ca se ascundea in cate un mar, iar Elena trebuia sa-l gaseasca si sa spuna ce litera avea marul respectiv.

Maria voia si ea sa se joace, asa ca ma facut o varianta a jocului si pentru ea. In loc de mere cu litere am avut mere colorate si ea trebuia sa spuna ce culoare are marul in care  a intrat viermisorul.

Maria este foarte indartnica de la o vreme si nu are rabdare sa joace ceva prea mult timp. Nici acum nu recunoaste bine culorile, desi o bat la cap cu ele de multa vreme. Perseveram, poate se prinde ceva si de ea 🙂 .

Lasă un răspuns

