Cocosul cu pene colorate

Astazi am avut o noua intalnire cu piticii si de data asta am inceput prin a citi „Cocosul si culorile”, o poveste simpla si draguta din cartea „Betisorul nazdravan” de Vladimir Suteev. Am aflat ca un baietel a desenat un cocos dar a uitat sa-l coloreze. La indemnul catelului, el cere ajutorul culorilor care vin bucuroase si-l transforma intr-un cocos frumos si colorat.

Am avut si noi niste cocosi carora le-am lipit pene colorate.

Am avut si creioane colorate cu care am infrumusetat alti cocosi.

Am jucat apoi un joc in care copiii au primit pene colorate din hartie si cocosul ii intreba: Cine are sa-mi dea o pana albastra/rosie/verde? Copiii gaseau pana ceruta si i-o dadeau cocosului.

Am sortat apoi penele pe culori, le-am insiruit, copiilor le-a placut sa se joace cu ele.

Au venit si animalutele in ajutorul cocosului nostru si au cautat si ele pene potrivite. Am folosit marionetele pentru degete si ne-am distrat facand tot felul de dialoguri cu ele.

 

Lasă un răspuns

