Coroane din flori

De cand am vazut acest articol mi-am dorit sa facem si noi astfel de coroane. Asa ca de indata ce ni s-a ivit ocazia am trecut la treaba. Le-am pregatit dinainte 2 sabloane din hartie cartonata, am cules apoi tot felul de petale colorate.

Am pus autocolant transparent pe o parte a coroanelor si fetele su presarat petalele peste partea lipicioasa.

Am pus deasupra o alta bucata de autocolant si am strans petalele ca intr-un sandvis. Am decupat excesul si au iesit niste coroane minunate.

Le-am facut si baghete din bete invelite in petale si au urmat ore intregi de joaca de-a zanele. Au facut tot felul de vraji si pana s-au culcat n-au dat jos coroanele de pe cap. Am fost cu ele chiar si la medic🙂.

 

2 păreri la “Coroane din flori

Lasă un răspuns

