La ferma sau la zoo?

La atelierul de engleza de luni am sortat animalele in animale domestice si animale salbatice. Fiindca tuturor copiilor le place sa se joace de-a detectivii, am folosit jocul pentru a sorta animalele. Dupa ce am le-am repetat, le-am spus copiilor ca animalele de la ferma dar si cele de la zoo au scapat si noi va trebui sa le gasim si sa le punem pe fiecare in locul potrivit. Le-a placut foarte mult sa se uite cu binoclurile si sa caute animalele.

Am asezat apoi animalele magnetice pe tablita la ferma sau in jungla.

Am facut si un exercitiu de prescriere pentru a ajuta animalele sa ajunga la ferma sau la ingrijitorul de la gradina zoologica, dupa ce am unit punctele am si taiat pe linia punctata. 

Am jucat BINGO! folosind o foaie cu animale pe care eu le numeam iar copiii trebuia sa le recunoasca si sa le coloreze. Cine termina primul striga BINGO!

Am jucat din nou „Brown bear” un joc in care l-am pus pe urs pe perete si-l intrebam: Brown bear, what do you see?” iar ursul raspundea pe cine vede „I see a cow looking at me”. Copilul care avea vacuta in mana venea si-o punea langa urs si apoi o intrebam si pe ea „Cow, what do you see?” iar vacuta isi alegea alt animal pe care sa-l vada.

Am si pictat niste animale din aluat de sare.

 

2 păreri la “La ferma sau la zoo?

    • Multumim!
      Pentru aluatul de sare eu pun 2 cani de faina, o cana de sare fina si o cana de apa. Framant bine pana aluatul devine usor de modelat si nelipicios (mai adaug faina daca este nevoie). Modelez diferite figurine pe care le las la cuptor 1,2 ore cu usa cuptorului intredeschisa pana devin tari. Cand se racesc le pictam de preferat cu acrilice.
      Daca mai aveti nelamuriri puteti sa ma intrebati.

Lasă un răspuns

