Sambata am avut un atelier de engleza „inmiresmat” :). Am avut tot felul de activitati mirositoare fiindca a venit randul simtului mirosului sa fie explorat.
A venit la noi papusica foarte suparata si ne-a spus I cannot smell 😦 , dar copiii au observat ca nu poate mirosi din cauza carligului de rufe pe care-l avea prins de nas si i l-au dat jos. Foarte fericita papusica a exclamat I can smell !!!
Am stabilit astfel cu ce parte a corpului mirosim si am avut niste animalute carora le-am potrivit nasurile.
Am avut mai multe paharele cu tot felul de produse pe care le-am mirosit mai intai cu ochii deschisi, apoi pe rand copiii inchideau ochii si le dadeam sa miroasa cate un paharel si trebuia sa ghiceasca ce este inauntru. S-au amuzat foarte tare si au ghicit aproape toate produsele (cocoa, cinnamon= scortisoara, lemon, orange, honey, grass, banana, onion, garlic, coffee).
Am sortat apoi paharelele in 2 categorii: bad smells- good smells) si fiecare a spus care ii place si care nu (I like orange/ I don’t like garlic ).
Si animalele au mirosuri preferate asa ca am avut o fisa in care am unit animalele cu mirosurile care le atrag cel mai mult (The dog smells bones, The cat smells fish, The cow smells grass, The monkey smells banana, The bear smells honey).
Am parfumat o bucata de material si am ascuns-o prin camera, iar copiii s-au prefacut ca sunt catelusi si au cautat materialul folosindu-se de miros :).
Ca activitate practica am facut niste flori mirositoare. Mai intai am pictat un model floare si am adaugat si cacao.
In mijloc am lipit o hartie mica de briosa iar in interiorul ei am pus un pom-pom parfumat. Am transferat totul pe o foaie alba si am pictat si tulpina.
Supriza dulce a fost sub forma de floricica.
cred ca s-au simtit foarte bine copiii! foarte frumos organizata si imi place mult ca este interactiva invatarea. felicitari pentru ceea ce faci!
Multumim Claudia! Intr-adevar, copiilor le place cand e vorba despre joaca 🙂 .