Ilustram povesti

Sunt foarte fericita, simt ca scopul pentru care am inceput sa fac atelierele de lectura a fost atins (asta nu inseamna ca ne vom opri, nici vorba, de acum este si mai palpitant)!!!! Voiam ca Elena sa poata povesti , si mai mult, sa inventeze propriile povesti. Si inainte citeam foarte mult si repovesteam , insa de ceva vreme ii place sa deseneze povestile pe care le inventeaza.

Intr-o zi a venit la mine si mi-a spus ca a facut o carte. Am ramas surprinsa cand am vazut despre ce era vorba: desenase niste imagini pe cate o foaie, apoi a lipit foile intre ele ca sa para o carte.

Mi-am amintit de „cuburile de poveste” pe care le-am primit mai demult de la Mihaela  si le-am adus pentru a fabrica si alte povesti. Elena a fost foarte bucuroasa cand le-a revazut si am spus tot felul de povesti. Si-a ales apoi cate 3 cuburi cu care facea cate o poveste si apoi o desena. Inspirata de ideea ei de a lipi foile, am pliat pagina ca un acordeon (mi-a placut mult ideea cand am vazut-o la Laura). Iata si carticica :

A fost odata ca niciodata un doctor care a auzit ca un animal este bolnav si are nevoie de injectii. Asa ca a mers la catel si l-a intrebat daca el este pacientul, insa catelul a spus ca vacuta estea cea bolnava. Dupa ce s-a facut bine, vacuta a mers in padure si a mancat niste frunze de la un copac. Catelul a vrut sa faca si el acelasi lucru, dar cand a gustat din frunze nu i-au placut deloc si a plecat suparat acasa. Sfarsit.”

Eiii, ce ziceti de aceasta poveste :)?

8 păreri la “Ilustram povesti

  1. bravo,Elena!
    asa face si Daria cand vrea sa „scrie” o poveste 😉
    cuburile sunt nemaipomenite; si noi tot de la Miha’ le avem – excelente! ne plac enorm!
    daca iti vine sa crezi ca le luam dupa noi cand plecam la apartament si inapoi la curte, le luam si in vacante :)))

  2. Ce frumos! Imi vine sa ma bucur de mandria ta. E minunat, si cand vine copilul cu astfel de initiative si desene simti cum iti creste inima, la propriu, in tine 🙂 Îmi plac foart mult cuburile. Oare de unde le-a luat?

Lasă un răspuns

