Potrivim prima litera a cuvantului

Am cumparat de la Kaufland de la standul de produse cu pret unic niste carlige de rufe foarte dragute cu fluturasi si mere pe care se poate scrie cu creta si m-am gandit sa le folosim pentru a identifica primele litere din cuvinte. Am vazut la Camelia niste cartonase dragute si le-am imprumutat si noi.

Am vrut sa repetam si literele mici, asa ca pe carlige am scris litera mica si Elena trebuia sa identifice intai cu ce litera incepe cuvantul, apoi sa potriveasca carligul cu litera mica corespunzatoare.

I-a placut foarte mult activitatea si a rezolvat totul corect.

 

5 păreri la “Potrivim prima litera a cuvantului

    • Multumim pentru cartonase, ne sunt de mare folos. Elena are acum o perioada in care vrea sa spuna cu ce litere incep cuvintele, asa ca profit, incet-incep poate o sa prinda si cum sa lege literele intre ele.

  1. Foarte frumoase cârligele, şi jocul. Il avem si noi pe lista, mai astept sa treaca cateva luni 🙂 Ce frumos a avansat micuta. Bravo! E o munca continua cu aceste litere 🙂

  2. Pingback: Snuruim cartonase cu litera initiala a cuvintelor | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

