Bratari din lemn

Am vazut aceasta idee pe blogul Laurei si am vrut neaparat sa vad daca-mi iese si mie. Asa ca am luat 2 spatule din lemn (din acelea pe care le folosesc doctorii pentru a se uita in gatul copiilor) si le-am fiert vreo 30 de minute. Cand s-au racit putin le-am pus in cate o  cana, avand grija sa nu le rup. Le-am lasat acolo 2 zile, timp in care s-au uscat bine si au capatat forma rotunda. Le-am scos apoi si am trecut la pictat cu acrilice. Feteleor le-a placut mult ideea de a picta bratari, asa ca au fost foarte entuziasmate (Elena mai ales, pe Maria n-o interesau bratarile in mod deosebit, ea vrea doar sa picteze🙂 ).

Asa arata la final, eu spun ca au  iesit destul de bine. Elena e foarte mandra sa le poarte🙂 .

 

Lasă un răspuns

