La ferma

La atelierul de engleza de ieri am vorbit despre animalele domestice. Am prezentat animalele intr-un grajd (de aici am descarcat fisele); introduceam cate un animal si usile grajdului earu inchise pentru a nu vedea cine este inauntru. Apoi intrebam: Who’s in the barn? si raspunsul It’s a cow/duck/ hen/horse/dog/cat/pig si deschideam usa pentru a le arata animalul.

Am avut apoi niste animale cu picioare din carlige de rufe (de aici am luat modelul) pe care copiii trebuia sa le strige.

Ne-am jucat si cu animale din plastic pe care le-am chemat , am vazut ce sunet scoate fiecare.

Ne-am jucat si cu marionetele pentru degete, fiecare copil a primit cate un animal si am repetat in felul acesta si formulele de salut, am invatat sa intrebam cum te cheama si raspundeau cu numele animalului pe care-l aveau pe deget🙂.

Am avut apoi niste animale carora le lipsea jumatate din corp, copiii potrivit partea lipsa si au numit animalul format (aici am gasit fisa).

Apoi am asamblat o oita: mai intai am stampilat cu un buretel inmuiat in culoare alba corpul oitei ….

… am atasat apoi capul si i-am lipit un snur rosu pentru gura.

Surpriza dulce a fost in paharele cu animale.

 

 

2 păreri la “La ferma

Lasă un răspuns

