Cele cinci simturi

Sambata la atelierul de engleza am avut o lectie introductiva despre cele 5 simturi, urmeaza sa dezvoltam tema si sa dicutam despre fiecare in parte.

Mai intai am facut cunostinta cu Johnny, un baietel venit tocmai din Anglia sa ne viziteze :).  Trebuie sa vorbim cu el doar in engleza, altfel nu ne intelege :).

Johnny ne-a povestit  despre cele simturi si ne-a aratat ce parti ale corpului folosim pentru fiecare simt :

I can see with my eyes (Pot vedea cu ochii)

I can smell with my nose (Pot mirosi cu nasul)

I can hear with my ears (Pot auzi cu urechile)

I can taste with my tongue (Pot gusta cu limba)

I can touch with my hands. (Pot simti cu mainile- am explicat ca de fapt noi simtim cu toata pielea, dar de obicei cand vrem sa atingem ceva ne folosim palmele).

Am repetat in felul acesta si partile corpului.

Am mai avut un invitat caruia a trebuit sa-i potrivim partile corpului corespunzatoare celor 5 simturi , copiii au spus ca e Caillou fiindca nu are par 🙂 . Am jucat si deverse jocuri in care copiii trebuia sa ghiceasca ce simt lipseste .

I-am avut si pe Winnie si prietenii lui care ne-au vorbit despre simturi.

Am folosit niste marionete pe bat cu cele 5 simturi si ne-am jucat potrivind simturile cu partile corpului.

Am potrivit apoi pe o plansa diferite imagini cu simturile pe care le folosim . De exemplu am avut un morcov si trebuia sa vedem ce simturi folosim pentru a-l „cunoaste”; putem sa-l vedem, sa-l gustam, sa-l auzim, sa-l mirosim, sa-l atingem? Pentru simturile care se potriveau puneam cate o bulina, pentru celelalte, nu.

A trebuit sortam  apoi pe o foaie diferite obiecte in functie de simturi. Mai intai le-am colorat si le-am decupat apoi le-am identificat si le-am lipit.

Ne-am distrat apoi construind o coroana a simturilor :).

Am cantat si un cantecel dragut „I use my senses” (se canta dupa melodia „The farmer in the dell” sau melodia neaosa „Taranul e pe camp”).

Surpriza dulce a fost in niste cutiute su simturi.

5 păreri la “Cele cinci simturi

  1. Pingback: Simtul vazului | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

