Sa ne cunoastem corpul

La atelierul de engleza de astazi am vorbit despre partile corpului si am facut mai multe jocuri pentru a le retine mai bine. Mai intai am  asamblat un omulet din carton si am vazut cum se numesc in engleza partile corpului : head, eyes, nose, mouth, ears, arms, hands, legs, feet si belly button=buric, partea asta i-a amuzat cel mai mult :).

Am avut un invitat special, un ursulet de plus foarte somnoros care voia sa-l ajutam sa-si cunoasca partile corpului, asa ca l-am ajutat noi. Ursuletul le arata cate o parte a corpului si copiii spuneau cum se numeste.

Am jucat Bingo, un joc ce mi se pare foarte util si copiilor le place. Copiii au avut fise usor diferite si eu spuneam cate o parte a a corpului iar ei o acopereau cu cate un pom-pom, daca o gaseau pe fisa lor, cine acoperea primul toate elementele spunea Bingo!

Am asamblat apoi cate o fetita si un baiat din forme, denumind partile corpului.

Am mai avut un joc distractiv in care copiii au primit cate o foaie cu un baiat sau o fata si cateva buline. Eu spuneam parti ale corpului si ei puneau bulinele in locul potrivit. Erau foarte amuzati de felul in catre aratau copiii de pe fise dupa aplicarea bulinelor.

Am cantat apoi un cantecel dragut, il puteti asculta aici, si am incercat sa ne si miscam si sa aratam partile corpului despre care cantam. Am vizualizat cantecelul si in cartica noastra cu versuri.

Surpriza dulce a fost intr-o cutie-pisicuta.

4 păreri la “Sa ne cunoastem corpul

  1. la multi ani! micuta Elena . Rog pe Sf.imparati C-tin si Elena sa-ti fie protectori, calauzitori spre o viata fericita, placuta lui d-zeu. Te-mbratiseaza cu drag matusa silvica

Lasă un răspuns

