Cu ce ne mobilam casa?

Pentru ca data trecuta am vorbit despre camerele din casa, sambata la atelierul de engleza am trecut la mobilat. Am repetat intai camerel si apoi am aliniat in fata casei mai multe obiecte de mobilier pe care le-am pus in camera potrivita si desigur, am aflat cum le spunem in engleza .

kitchen: table=masa, chair= scaun, sink=chiuveta, fridge=frigider, cooker=aragaz

bathroom: toilet=toaleta, bath=cada, washbasin=chiuveta

bedroom: bed=pat, wardrobe=sifonier

living room: sofa=canapea, TV= televizor

Am facut tot felul de jocuri cu intrebari in care fiecare copil primea un cartonas cu un obiect de mobilier si eu ii intrebam: Where are you? iar ei raspundeau in functie de camera in care trebuia pus obiectul, de exemplu daca intrebam un „scaun” trebuia sa raspunda: I’m in the kitchen.

Am facut apoi o casa-carticica in care pe fiecare pagina-camera am lipit mobilier. Mia intai copiii au colorat fisele, apoi au decupat obiectele si le-au lipit in carte.

Am mimat apoi actiuni si copiii ghiceau despre ce camere era vorba.

Am folosit apoi un zar cu obiecte de mobilier si am jucat mai multe jocuri cu el: fie imi aratu si denumeau obiectul care cadea pe zar, fie se prefaceau a fi obiectul respectiv.

Am avut si „Casuta gandaceilor”, o carte frumoasa care se desface intr-o causta in copac si am asamblat mobilier in ea si ne-am jucat putin cu gandaceii.

Surpriza dulce a fost intr- o pernuta din carton.

2 păreri la “Cu ce ne mobilam casa?

Lasă un răspuns

