Casa mea

La atelierul de engleza de sambata am vorbit despre camerele dintr-o casa.  Am facut dintr- o cutie de carton o casa cu 4 camere, am intarit totul cu aracet si ziare si in fiecare camera am pus cate o imagine ca sa stim despre ce camera este vorba. Mai intai le-am aratat casa, si le-am spus cum se numeste fiecare camera (kitchen, living room, bedroom, bathroom), apoi le-am aratat niste cartonase si i-am rugat sa spuna despre ce camera este vorba si puna cartonsele in  locul potrivit din casa.

Am considerat ca e o ocazir tocmai buna sa repetam si membrii familiei, asa ca ne-am folosit de familia purcelusei Peppa si de marionetele cu bunici si am jucat mai multe jocuri cu ele. Eu  puneam figurinele in cate o camera si ii intrebam:

Where is mother?

 iar ei raspundeau: Mother is in the bedroom.

sau: Is mother in the kitchen? 

ei raspundeau: No, mother is in the bedroom

sau: Who is in the kitchen? 

ei raspundeau: Sister is in the kitchen.

 Apoi ii rugam sa puna ei cate un membru al familiei in diferite camere si spuneau apoi  unde i-au pus repetand toata propozitia: Sister is in the kitchen.

Le-am dat apoi o casa dintr-o foaie colorata impartita in 4 si in fiecare camera am pus obiecte de mobilier in mod dezordonat. Copiii trebuia sa lucreze in perechi si sa aseze mobila astfel incat sa formeze camerele corect.

Au colorat apoi fiecare obiect de mobilier si le-au lipit in casa, alcatuind 4 camere.

Am mobilat apoi camerele si am pus din nou figurinele in casa.

Copiilor le-a placut foarte mult sa se joace cu casuta si cu figurinele si desi la sfarsit i-am lasat sa se joace dupa cum au vrut, eu povesteam fiecare actiune a lor si sunt sigura ca au mai retinut cate ceva.

Surpriza dulce a fost in casute din pungute de hartie.

 

7 păreri la “Casa mea

  1. Felicitari! Urmaresc de ceva timp acest blog care imi place nespus si care imi serveste ca sursa de inspiratie! Admir oamenii creativi de la care am multe de invatat!

Lasă un răspuns

