Vanatoare de oua cu cifre

Fetele au fost la tara cateva zile si i-am pregatit Elenei cateva jocuri cu oua fiindca eram sigura ca atunci cand se intoarce are mereu „pofta” de activitati de genul asta🙂.  Primul joc a fost o vanatoare de oua cu cifre (de aici am descarcat fisele). Am printat cate un set de oua cu cifre, unul cu adunari si unul cu buline. Sunt mai multe variante de joc, insa noi am jucat-o pe cea mai simpla: am ascuns prin camera ouale cu cifre, iar Elena lua cate un ou cu adunari , cauta ouale cu buline corespunzatoare adunarii si apoi cauta prin camera cifra care era raspunsul corect.

I-a placut foarte mult jocul si l-am jucat de vreo 3 ori cu acelasi entuziasm.

Am printat apoi de aici un joc cu zarul cu oua si iepurasi care a fost de asemenea foarte apreciat🙂. Trebuia sa-l ajutam pe Iepurila sa ajunga la cosul cu oua. Dadeam cu zarul si inaintam cate casute indica acesta. Daca nimeream pe un ou trebuia sa luam o surpriza (noi am folosit insecte din spuma), daca nimeream pe o buburuza dadeam toate surpizele inapoi. Cine juca corect fara sa se supere pana la sfarsit, mai primea 2 buburuze bonus🙂.

Am jucat si acest joc de mai multe ori fiindca la inceput Elena se cam supara cand trebuia sa se intoarca din drum sau sa lase surprizele in cos🙂.

Diseara vom merge la Inviere, Elena e nerabdatoare sa mearga, pna acum am tot vorbit despre Patimile lui Iisus si despre cum s-au derulat evenimentele.

Va dorim tuturor un Paste Fericit si sa va bucurati de Lumina Invierii !

2 păreri la “Vanatoare de oua cu cifre

Lasă un răspuns

