Pictam oua din ipsos

Am inceput si noi sa ne pregatim de Paste si am pictat cateva oua, insa anul acesta am incercat si ceva mai special, si anume oua din ipsos facute de noi. Sa va povestesc putin cum am procedat: am golit cateva oua de continut (am facut o gaura micuta cu varful cutitului si am intepat galbenusul cu un bat de frigaruie, apoi am spalat bine coaja ), am facut un amestec laptos din ipsos si apa pe care l-am turnat in cojile de ou. Le-am lasat la uscat vreo 2 zile si apoi le-am dat coaja jos.

Am mai lasat ouale la uscat cateva zile si dupa ce au fost decojite si apoi am trecut la pictat. A partiicpat si Maria la aceasta operatiune si tare i-a mai placut :).

Iata cum au iesit ouale noastre.

Fetele sunt fosrte multumite de rezultat, au doar o nemultumire: ar fi vrut ca ouale sa se poata ciocni 🙂 .

4 păreri la “Pictam oua din ipsos

Lasă un răspuns

