Gradina cu lalele

Saptamana trecuta Elena a tot vorbit la gradinita despre lalele si e foarte mandra de informatiile pe care le-a descoperit. M-am gandit ca ar fi potrivit sa repetam putin literele avand ca ajutoare aceste frumoase flori. Am decupat astfel lalele din hartie colorata si am facut pentru fiecae cate o tulpina. Pe floare am scris literele mari iar pe tulpina literele mici, ideea era ca Elena sa le potriveasca. Insa nu era prea amuzant jcoul, asa ca am facut repede o gradina lipicioasa pe perete 🙂 . Am pus autocolant cu partea lipicioasa in sus pe perete, l-am fixat cu scotch si gata gradina, acum totul a devenit extrem de atragator si au urmat minute bune de joaca.

M-am gandit sa mai adaugam ceva la joc, asa ca am facut  frunzulite pe care am scris cate un  cuvant ce trebuia potrivit langa tulpina corespunzatoare. Elenei i-a placut foarte mult ideea si si-a adus chiar si un scaun langa perete si buchisea de zor pentru a citi cuvintele (inca nu reuseste sa lege cuvinte, dar perseveram).

Iata cum arata gradinita noastra cu lalele. (de aici m-am inspirat ).

Ne inscriem cu lalelele noastre la provocarea verde de luna aceasta.

6 păreri la “Gradina cu lalele

  1. Buna ziua ,

    Multumesc pentru tot ce prezinti pe acest sait . Esti minunatata !

    Cu mult drag , Mihaela

    ________________________________

  2. Pingback: Distractie pe autocolant | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

