Alte jocuri cu numere si culori

La atelierul de engleza de ieri ne-am jucat numarand si repetand culorile. Dupa ce am numarat pana la 10 si am trecut in revista culorile, am jucat primul joc in care trebuia sa facem diverse constructii din cuburi lego dupa anumite cerinte. Copiii dadeau cu zarurile (unul cu puncte si altul cu culori) si in functie de ce cadea pe ele luau cuburi si contruiau (daca de exemplu pe zaruri cadea culoarea rosie si pe celelalt 4 luau 4 cuburi rosii).

Am avut  apoi parte de putina magie :). Le-am dat copiilor o foaie alba si le-am spus sa o picteze astfle incat sa fie toata acoperita. N-au banuit nimic, iar cand in timp ce pictau apareau cifre, toti au ramas surprinsi si au fost foarte incantati. Trucul acesta merge de fiecare data  😉 (trucul consta de fapt in scrierea cu culoare cerata alba pe foaie, iar cand dam cu acuarele scrisul iese la iveala ).

Ne-am jucat apoi cu paste colorate pe care le-am potrivit pe sarmulite plusate. Dadeam cu zarul si copiii puneau pastele avand culoarea indicata pe zar. A fost un exercitiu excelent pentru exersarea rabdarii si a motricitatii fine, a indemanarii si copiilor le-a placut foarte mult.

Le-am spus apoi sa-si aleaga o sarmulita pe care sa puna paste de diferite culori si sa-si faca o bratara pentru a o lua acasa.

Fiindca ne apropiem de Paste, am ajutat niste puisori sa-si gaseasca „palariile” potrivite….

… si am facut si un puzzle ajutandu-ne de cifre.

La final am repetat cantecelul „Once I caught a fish alive” si le-am dat din nou jocul de pescuit, au fost incantati de el.

Surpriza dulce a fost intr-un cosulet „impletit” .

 

 

Lasă un răspuns

