Unde s-au ascuns jucariile?

La atelierul de engleza de sambata am vorbit despre pozitii spatiale (in- in, pe- on, sub- under) si am avut multe jocuri pentru a fixa aceste notiuni.

Am printat o masina, un autobuz si un camion si le-am facut un fel de buzunar; cu ajutorul unui zar cu soricei colorati puneam soricelul in diferite locuri in functie de indicatiile mele (daca pe zar cadea soricelul rosu le spuneam: Put the red mouse in the car). 

Am facut mai multe variante ale jocului in care eu puneam soriceii in diferite pozitii, descriam una dintre ele si ei ghiceau despre ce soricel vorbesc (de exemplu aveam soricelul portocaliu in masina, cel rosu pe autobuz si cel mov sub camion. Eu spuneam: The mouse is under the truck. Ei trebuia sa ghiceasca despre ce soricel este vorba si spuneau: It’s the purple mouse. The purple mouse is under the truck.)

Am folosit si  jucarii pentru a pune soriceii in anumite locuri.

Copiii au primit apoi cate o pisica si un autobuz din hartie pe care le-au lipit in functie de cerintele mele (au asezat pisica in ce locuri le-am indicat eu: in sub sau pe autobuz).

Am jucat un joc de miscare cu care copiii s-au distrat foarte tare, si anume Simon says. Le spuneam Simon says put your hand on your head (Simon spune pune-ti mainile pe cap) iar ei executau comenzile. Fiecare copil a fost Simon si dadeau tot felul de comenzi.

Am asamblat si un tractor in care tot la fel au avut de pus un soricel in anumite locuri.

Surpriza dulce a fost intr-un avion: A candy in a plane 🙂 .

4 păreri la “Unde s-au ascuns jucariile?

Lasă un răspuns

