Puisorul saltaret

In ultimul timp avem tot felul de provocari care mai de care mai interesante de la Talente de Nazdravani si fiindca Elena a inceput sa se descurce singura la cat mai multe activitati, particpam si la acest concurs cu o feliciate de Paste .

Mai intai am facut un ou din carton galben, apoi Elena si-a facut conturul palmelor (asta-i „specialitatea” ei, in toate desenele pe care le face apar astfel de palmute🙂 ) si le-a decupat.

Am indoit 2 fasii de hartie portocalie ca un acordeon.

Am prins aripioarele  de ou cu niste cleme tip piuneza, am lipit picioarele, ciocul si ochii si dintr-un ou a iesit un puisor foarte simpatic🙂 (de aici ne-am inspirat ).

6 păreri la “Puisorul saltaret

Lasă un răspuns

