Coloram si numaram

La atelierul de engleza de ieri am facut cunostinta cu cifrele pana la 10. Pentru a ne aminti si culorile despre care am vorbit cu o saptamana in urma, am incercat sa imbinam activitatile despre culori cu cele despre cifre.  Mai intai le-am aratat copiilor cifrele noastre din argila si au fost incantati de ele, nu se mai saturau explorandu-le🙂. Am numarat pana la 10 si apoi, fiindca toti voiau sa tina cifre in mana, trebuia sa fie atenti si sa continue sirul cifrelor punandu-le in ordine pe masa.

Am citit carticica cu Humphrey, despre care am povestit mai pe indelete aici, si am identificat fiecare cifra.

Am trecut apoi la colorat si am avut o fisa in care trebuia sa coloram in functie de numere, aveau in josul paginii indicatiile.

Am continuat cu un joc de memorie descarcat de aici care le-a placut foarte mult, a trebuit sa-l jucam de 2 ori fiindca li s-a parut tare interesant.

Am cantat „Once I caught a fish alive„, un cantecel foarte dragut si ne-am folosit si de cartonase pentru a-l intelege mai bine.

Nu se putea doar sa cantam despre pescuit, am adus jocul cu pesti si am pescuit de-adevaratelea. La urma numaram pestii si spuneau ce culori au.

Am fost si postasi si am pus in plicuri atatea masinute cate cerea cifra si le-am pus in cutia postala corespunzatoare (aici am mai vorbit despre joc).

Am asamblat si piramida Fisher Price, am urmarit cifrele si am numit culorile.

Supriza dulce a fost in niste cutiute a la Art Attack (am folosit capace de la sticlele de lapte de aceeasi marime; am taiat un carton un pic mai lat decat marginea capacului si l-am pus in interiorul unui capac, am intarit totul cu servetel si aracet, iar cand s-a uscat le-am pictat. Au iesit astfel niste cutiute foarte simpatice).

Lasă un răspuns

