Cu ce calatorim

Am continuat sa vorbim despre mijloace de transport la atelierul de engleza si de data asta am lucrat mai mult in echipa.

Am trecut mai intai in revista toate mijloacele de transport pe care le cunoastem, apoi am facut un joc de potrivire a vehiculului cu umbra lui (de aici am printat fisele).

Am avut apoi alt joc in care trebuia sa recunoastem ce vehicul se afla intr-o anumita forma geometrica (What vehicle is in the circle?) , aici am gasit fisele pentru joc.

Am lucrat apoi pe echipe pentru a construi un oras. Mai intai au colorat diferite mijloace de transport.

Fiecare echipa a primit apoi o plansa acoperita cu hartie maro pe care au lipit sosele, semafoare, lacuri, nori, case. Au pus apoi vehiculele in locurile potrivite si au iesit 2 planse grozave.

Am mai jucat un joc in care copiii stateau unul langa altul si dadeau din mana in mana cate un cartonas cu un mijloc de transport pana cand eu le aratam culoarea rosie a semaforului. Cand ridicam semnalul rosu, copilul la care ajungea cartonasul spunea ce vehicul este pe cartonas si-l punea in locul potrivit: pe uscat, in apa sau in aer.

A fost un joc antrenant fiindca erau toti atenti si nerabdatori sa vada cand voi arata semnalul si s-au descurcat foarte bine.

La sfarsit fiecare copil a primit supriza dulce in baloane cu aer cald facute cu tehnica papier mache. Vreo saptamana am tot lucrat la ele, dar au  au iesit spectaculos🙂 .

Lasă un răspuns

