Descoperim culorile

La atelierul de engleza avem o grupa de copii incepatori asa ca vom relua temele discutate pana acum. Am inceput asadar sa vorbim despre culori.

Mai intai le0am aratat culorile si le-am denumit apoi ne-am jucat cu niste tuburi din carton pe care le-am pictat si le-am lipit de perete. Copiii dadeau cu zarul si in fuctie de culoarea de pe zar puneau in tubul respectiv pompoane folosind o penseta.

Am potrivit apoi carlije de rufe pe roata culorilor.

Ca sa facem si putina miscare, am jucat un joc in care copiii aveau in mana o culoare si trebuia sa sara pe culorea potrivita de pe covor in functie de indicatiile mele (Yellow, jump on green!). Le-a plcut mult sa topaie🙂 .

Le-am pus apoi inghetatelor betele potrivite, apoi eu ceream cate o inghetata de o anumita culoare iar ei trebuia sa mi-o dea pe cea potrivita.

Ne-a vizitat din nou omiduta si ne-a rugat sa-i punem „bomboane”colorate pentru a le duce copilasilor ei, asa ca am ajutat-o si am dat cu zarul sa vedem in ce ordine sa punem pompoanele.

Am incercat sa invatam o poezie despre culori si pentru a vizualiza mai bine despre ce este vorba, am si ilustrat-o.

 Poezia este aceasta:

Orange is an orange

Yellow is a pear

Green is the grass 

And brown is a bear.

Purple is a plum

Blue is the sky

Black is a witch’s hat

And red is a cherry pie.

Pentru a face activitati cat mai diverse am si pictat putin si am folosit figurine din ipsos pe care copiii le-au pictat in ce culori au vrut.

Am jucat si bingo, un joc ce le place tuturor copiilor, asa a fost si de data asta; l-am jucat de 2 ori fiindc ale-a placut foarte mult🙂 .

La final am sortat  pe culori diverse obiecte, de aici le-am descarcat.

Puteti vedea aici ce activitati despre culori am facut la atelier.

Surpriza dulce a fost in niste inghetate colorate.

 

2 păreri la “Descoperim culorile

Lasă un răspuns

