Ne jucam cu literele (l, L)

Am hotarat sa facem cunostinta cu inca o litera si am ales sa vorbim despre l si L . Mai intai i le-am aratat Elenei si am cautat cuvinte care incep cu aceasta litera. Apoi am unit punctele pentru a scrie atat L cat si l. 

Am construit apoi un leu folosindu-ne de L pentru corp. Elena s-a descurcat foarte bine la asamblat.

Pentru coama a franjurat o bucata de hartie portocalie si a atasat-o leului.

Am mai facut cateva exercitii de prescriere si am facut niste lalele folosind mai mai multe tehnici: la una eu am facut partea stanga si Elena a facut-o pe dreapta, la alta a unit punctele, la alta a unit cifrele.

I-am spus sa faca si cate un pentru codite (n-a vrut sa le lase fara frunze, asa ca le-a facut si cate o frunza).

Lasă un răspuns

