A venit primavara la geam

Nu fiti invidiosi, am spus ca a venit primavara la geam, nu si afara. Iata cum e vremea la noi:

Insa m-am gandit ca macar la fereastra sa avem un strop de culoare. Inspirate de acest articol am facut o adevarata gradina pe geamul nostru si a fost tare amuzant sa o asamblam.

Am decupat din foi gumate tot felul de figurine: un copacel cu flori, lalele, fluturas, o pasare, ghivece, un puisor; i le-am dat apoi Elenei sa le puna pe geam. Pentru a se lipi am umezit geamul cu apa si s-au prins foarte bine.

C ziceti, oare convingem primavara sa vina si pe la noi?

2 păreri la “A venit primavara la geam

Lasă un răspuns

