Cu ce ne imbracam?

La atelierul de engleza am vorbit despre haine, am facut o trecere in revista a unor articole de imbracaminte si am insistat asupra catorva, ramane sa continuam si data viitoare cu aceasta tema (hainele pe care am insistat sunt: shirt, skirt, dress, T-shirt, trousers , shorts) .  Cuvintele sunt usor asemanatoare, asa ca poate interveni confuzia. Insa vom face multe jocuri si sper sa retina mai bine in felul asta.

Va mai aduceti aminte de Mat Man ? (l-am folosit cand am vorbit despre partile corpului). Mai intai l-am asamblat si am repetat partile corpului, apoi l-am imbracat cu hainute de-ale fetelor :).

Am imbracat apoi un baiat si o fata cu diferite haine si le-am numit pe fiecare (de aici am descarcat fisele, apoi le-am decupat si laminat) .

Am folosit setul Top Designer despre care am mai vorbit si aici si fiecare copil a imbracat cate o domnisoara. 

Am facut apoi mai multe siruri logice- pattern (am insiruit hainele dupa un tipar).

Am facut o masina de spalat dintr-o cutie de carton si copiii harnici au spalat toate hainutele.

Cand masina de spalat si-a terminat programul, am scos hainele si le-am pus la uscat.

Am colorat apoi cateva hainute si le-am lipit pe sarma la uscat (pe o foaie am pus 2 bete de inghetata si un fir de lana, iar copiii  au lipit hainele pe fir ca si cum ar fi puse la uscat).

La final copiii au primit cate o pereche de pantaloni cu o surpriza dulce 🙂 .

Pentru a-i face pe copii sa fie activi si sa participe cat mai mult la lectie, am facut un panou cu albinute, cele mai harnicute albinute vor fi puse in stup la finalul atelierului si  metoda chiar functioneaza 🙂 .

7 păreri la “Cu ce ne imbracam?

Lasă un răspuns

