Tablou de primavara

M-am gandit sa inveselim putin atmosfera la atelirele noastre, asa ca inspirata de mai multe machete vazute pe net, am facut si noi un tablou de primavara. Sigur ca am apelat si la ajutorul fetelor mele care au fost foarte entuziasmate si au lucrat cu mare spor🙂 . Mai intai am stampilat cu un burete inmuiat in tempera albastra pe o plansa mare.

Le-a placut mult operatiunea, mai ales ca aveau mult spatiu sa se desfasoare🙂 .

Dupa ce s-a uscat bine am pictat o creanga de copac pe care Elena a stampilat frunze folosindu-se tot de un buretele decupat sub forma de frunza  (am folosit partea abraziva de data asta).

Cu ajutorul unei sticle de plastic am facut floricele in copac. Elenei i-a placut la nebunie sa stampileze cu sticla iar rezultatul este spectaculos, va recomand sa incercati aceasta tehnica.

Can dtotul s-a uscat foarte bine am lipit in copac pasarele (pictate dinainte), pe jos am pus cateva floricele, albinute si un soare acoperit putin de nori (florile si albinele sunt facute din hartie creponata mototolita, bilutele formate le-am lipit pe un sablon din hartie).

Imi place foarte mult ce a iesit, sper sa va placa si voua si mai ales, sper sa fie si pe placul copiilor de la atelier  :) .

8 păreri la “Tablou de primavara

  1. Foaaaaarte frumos!! Primaverii ii place ce ati facut voi😉

    Spune repede de unde ai hartie asa de mare? Eu a trebuit pana acum sa lipesc cu csoch mai multe hartii ca sa fac tablouri mai mari..😦

    • Multumim mult! Va va auda primavara si sa vina repede🙂 .
      Iar foaia asta mare este de fapt un afis publicitar (am primit mai multe astfel de afise „expirate” de la cineva care se ocupa cu distribuirea lor).

Lasă un răspuns

