Cum e vremea pe la voi?

Cred ca luna Martie este cea mai potrivita pentru a vorbi despre vreme, asa ca aceasta a fost si tema noastra la atelierul de engleza. Am pregatit o roata a vremii si mai intai am identificat fiecare stare a vremii de pe ea (sunny, rainy, stormy, cloudy, snowy, windy) apoi ne-am uitat pe geam pentru a raspunde la intrebarea  „What’s the weather like today?”

Am cantat si un cantecel si am exemplificat starea vremii tot cu ajutorul rotitei.

What’s the weather? What’s the weather?  (melodia este cea a cantecelului Oh my darling Clementine)

What’s the weather like today?

Is it windy? Is it cloudy? 

Is there rain? Or is there sun?

Ne-am jucat apoi cu niste fenomene pe bat pe care le-am asezat in tuburile potrivite.

Am jucat apoi un joc cu zarul si la fiecare casuta aveam diferite comenzi (spune o leguma verde, enumera 3 forme, ce culoare are soarele, etc. Am repetat in felul asta mai multe notiuni.)

Am ajutat apoi un ursulet sa-si gaseasca hainele potrivite in functie de starea vremii. (am descarcat de aici ursuletul cu hainutele lui, le-am laminat si am aplicat scai autoadeziv pe fiecare).

Am facut si un experiment care a fost un mare hit : am vazut cum se formeaza ploaia . Am pus spuma de ras intr-un borcan cu apa si copiii au pus cu pipeta colorant albastru peste spuma (a fost si un excelent exercitiu pentru exersarea motricitatii fine, intrucat lucrul cu pipeta nu era foarte familiar copiilor insa s-au descurcat admirabil si le-a placut foarte mult). Cand „norisorul” s-a imbibat cu apa colorata, am vazut cum incepe sa ploua si tare incantati au fost.

Copiii au colorat apoi niste fenomene meteo pe care le-am legat de o jumatate  de rola de la hartia de bucatarie cu ata albastra si stau foarte frumos suspendate.

La final fiecare a primit cate o umbreluta cu o surpriza dulce.

 

9 păreri la “Cum e vremea pe la voi?

  1. lectia mea preferata🙂
    cred ca sunt primele lucruri pe care le-a invatat Andrei cu drag si in fiecare dimineata fuge la calendarul cu activitati, aseaza jetonul potrivit (vreme, zi, luna, etc) in timp ce ma intreaba cum se zice in engleza la fiecare in parte :)))
    spor la joaca
    p.s.:multumim pentru link,foarte util

Lasă un răspuns

