Catelul vrajitoarei

Catelul Vrajitoarei”  este o carte foarte indragita la noi, Elena avea o perioada cand imi cerea tot timpul sa-i citesc (am mai vorbit si aici despre carte).

 

Am hotarat asadar sa o citim si la atelierul de lectura si tare le-a mai placut si copiilor. Povestea este despre un catel, Wilf, al carui vis era sa devina animalul de companie al unei vrajitoare. Desi prietenii  radeau de dorinta lui, el nu s-a descurajat si a facut tot posibilul ca visul sa i se implineasca.

Am citit intai eu povestea cu ajutorul marionetelor (o vrajitoare facuta dintr-o lingura de lemn cu rochie din fetru si un catel facut dintr-o punga de hartie), apoi copiii au interpretat pe rand cate un personaj.

Fiindca in poveste am gasit multe vraji, am facut si noi cateva activitati „magice” . Mai intai am facut o „vraja” care a facut un balon sa se umfle singur 🙂 (desigur, este vorba despre experimentul in care am pus otet intr-o sticla, intr-un balon am pus bicarbonat de sodiu si l-am pus pe gura sticlei. Am varsat continutul balonului in sticla si balonul a inceput sa se umfle). Copiii au fost incantati de rezultat, le-am spus ca am pus o potiune magica in sticla si din cauza asta se umfla balonul 🙂 .

Mi-am adus aminte de un desen foarte interesant pe care l-am vazut aici si l-am inceract si noi. Copiii au colorat dupa bunul plac pe o jumatate de foaie folosind culori cerate.

Am indoit foaia si am facut deasupra un desen cu o culoare ascutita. Desenul s-a imprimat pe pagina din interior, partea acoperita cu culori cerate comportandu-se ca un indigo. Nu au apasat destul de tare sa se imprime foarte bine, dar le-a placut ideea.

Au colorat apoi si o masca de pisica (Wilf se deghizase in pisica pentru a o convinge pe vrajitoare sa-l accepte ca animalul ei de companie) si le-a placut asa de mult ca unii dintre ei au plecat acasa cu masca pe fata 🙂 .

Am confectionat si o matura franjurand o fasie de hartie pe care am infasurat-o pe o scobitoare. S-au descurcat foarte bine la franjurat, ne-am mai impotmolit putin la infasurat pe bat, dar a contat procesul (cred ca era mai bine daca foloseam un bat mai gros).

Surpriza dulce au primit-o intr-o palarie de vrajitoare.

 

 

5 păreri la “Catelul vrajitoarei

  1. Pingback: Catelul vrajitoarei si prajitura magica | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

