Forme si culori

Desi tot timpul vorbim cu Maria despre culori, tot nu le stie. Cand o intrebi ce culoare are cate un obiect spune instinctiv rosu :).  Nici Elena nu le-a invatat prea repede, asa ca nu-mi fac griji. In schimb stie foarte bine formele, nu pe toate, dar recunoaste triunghiul, cercul, patratul, inimioara, steluta. M-am gandit asadar sa facem un joc cu forme si sa insistam mai mult pe culoarea lor. Am decupat forme dintr-o hartie cartonata rosie si le-am facut conturul pe un carton. Le-am pus apoi scai autoadeziv si am trecut la joaca.

A fost un joc foarte apreciat, Mariei i-a placut foarte mult sa potriveasca formele, s-a jucat de multe ori. Scaiul a facut jocul atractiv si pentru Elena, faceau cu randul la pus formele si la desfacut.

Va arat cum se bucura Maria cand termina totul de aranjat.

Dupa ce s-au saturat de potrivit forme, Elena i-a facut Mariei o surpriza si i-a facut chiar ea un joc pentru a invata culorile. A impartit plansa unui joc in 4 culori cu ajutorul pionilor si in fiecare patrat a pus jucarii avand culoarea pionilor. Maria  a fost foarte bucuroasa si cand a vazut surpriza, dar nu prea a avut rabdare sa potriveasca totul corect.

 

2 păreri la “Forme si culori

Lasă un răspuns

