Deprinderi de scriere

In ultima vreme Elena deseneaza tot timpul, daca are o foaie nu-i mai trebuie nicio jucarie. Insa am constatat ca are tendinta sa scrie/deseneze de-a-ndaratelea, adica in loc sa inceapa din stanga si de sus, ea incepe de jos si se duce spre dreapta. Este din ce in ce mai interesata de litere si isi scrie numele peste tot, dar incerc sa fiu langa ea de cate ori scrie cate ceva pentru a o corecta cand e cazul. Nu vreau nici sa o descurajez si sa-i spun mereu ca nu-i bine cum face, dar n-as vrea totusi sa se deprinda cu aceste tehnici gresite fiindca ne va fi foarte greu sa le corectam mai tarziu. Iata cateva dintre desenele mai recente.

La recomandarile Cameliei, am incercat cateva metode prin care sa o fac pe Elena sa scrie corect. Mai intai am incercat tavita cu sare pe care ea a folosit-o cand au invatat literele  si Elenei i-a placut foarte mult si chiar a scris corect.

O alta tehnica pe care am folosit-o a fost sa fac eu partea stanga dintr-un desen si Elena a facut partea drepta. Ca sa-i fie mai usor, am facut din puncte partea dreapta si ea a trasat desenul. I-a placut mult de tot metoda asta si o vom mai folosi cu siguranta.

Multumim mult Camelia pentru sugestii, ne sunt de mare ajutor.

Daca mai stiti alte tehnici si metode prin care sa deprindem sa scriem corect, va rog sa ni le spuneti si noua.

3 păreri la “Deprinderi de scriere

Lasă un răspuns

