Fructe sau legume?

Atelierul de engleza de astazi a fost unul mai special in care pe langa jocurile legate de legume si fructe am pregatit si o surpriza  pentru Ziua Mamei. Am inceput asadar prin a confectiona o felictare (m-am inspirat de aici) si mai intai am facut amprenta palmei pe un carton colorat.

Dupa ce s-a uscat am lipit ghiveciul si floricele facute cu perforatorul.

Au iesit toate foarte frumoase, sper ca le-au placut mamicilor 🙂 .

Am trecut apoi la oile noastre si am sortat fructele si legumele. Am pus fructele in copac sau sub copac si legumele in gradina. Copiii s-au descurcat foarte bine la acest joc si chiar imi dadeau detalii despre cum cresc fructele sau legumele respective.

Am jucat apoi un joc pentru care copiii au primit buline rosii, galbene, verzi, portocalii, mov. Eu ii intrebam cate fructe si legume avand culorile respective cunosc si in functie de rezultat au lipit bulinele  pe un disc impartit in 6 parti.

Am lucrat apoi pe perechi si fiecare pereche a facut cate un puzzle cu mar si para (le-am castigat la un concurs aici), apoi au schimbat fructele intre ei.

Am jucat si jocul I spy si am cautat legumele ascunse intr0un borcan printre tot felul de paste si orez colorat.

Am facut o supa de legume-pompoane si a iesit delicioasa 🙂 .

La final am facut o rosie-colaj cu hartie creponata.

La plecare copiii au primit niste ciupercute din tuburi de la hartia de bucatarie.

 

3 păreri la “Fructe sau legume?

Lasă un răspuns

