Desene cusute

Aseara coseam ceva si Elena ma tot batea la cap ca vrea si ea sa coasa. Cum n-aveam nimic pregatit, mi-am amintit de felicitarile pe care le-a facut Laura si i-am facut repede un sablon. Am desenat o fetita si apoi am facut gauri cu acul pe contur. I-am dat Elenei un ac si ata si a trecut la treaba. I-am aratat cum sa faca si a prins repede miscarea.

A fost incanatata de aceasta noua indeletnicire si e foarte mandra ce a iesit. I-a desenat fetitei si ochi si par si toata seara s-a plimbat cu ea prin casa🙂 .

O sa perfectionam aceasta tehnica, fiindca vad ca are mare succes.

5 păreri la “Desene cusute

  1. Ce-mi plăcea să cos hăinuțe la păpuși când eram mică…Și acum aș mai face dacă aș avea timp.
    Dacă se perfecționează și îi place, o să puteți face și hăinuțe, sigur va fi foarte mândră de opera ei. Nu știu câte fetițe mai fac în zilele noastre hăinuțe la păpuși, având în vedere faptul că se găsesc tot felul de seturi cu haine.

Lasă un răspuns

