Martisoare fel de fel

Ne apropiem cu pasi repezi de Ziua Martisorului si trebuie sa fim pregatiti cum se cuvine. Aproape am terminat de confectionat toate martisoarele pe cre sa le daruim si vi le aratam si voua.

Aici avem martisoare din aluat de sare.

Am facut si o vaza cu flori din aluat de sare si a iesit adorabila. M-am inspirat din cartea despre care v-am mai vorbit si aici.

M-am incumetat si am facut si martisoare din ipsos. Am folosit formele de la calendarele de advent, o sa caut forme de cumparat ca imi place mult cum au iesit si nu se fac greu deloc.

Aici am facut cateva martisoare quilling (folosind hartie rasucita).

Am mai facut niste floricele dragute din fetru pe care le-am lipit pe niste clamite. Sper sa le placa fetitelor care le vor primi.

Sper ca v-au placut martisoarele noastre, vom mai face cateva clamite si am cam terminat pe anul acesta. Urmeaza felicitarile 🙂 .

 

20 de păreri la “Martisoare fel de fel

  1. Ati facut o multime si sunt super reusite! Cred ca anul asta sar peste martisorit, nu de alta, dar bunica tocmai mi-a dat o punga cu marisoare, printre care si cel facut de S anul trecut, deci nu le apreciaza la adevarata valoare, iar noi avem martisoare gata facute…berechet 🙂

    • Noi am facut martisoare pentru colegele de gradinita alte Elenei, pentru bunici, prietene. Am mers pe ideea ca decat sa cumparam toate kitchurile de prin oras mai bine le confectionam noi. Si in plus, mai potolim si dorinta Elenei de a picta :).

  2. Vaza este absolut adorabila. Imi plac foarte mult si martisoarele. Cu ce fel de vopsea sunt pictate? As incerca si eu cu ipsos (oare rimano ten o fi bun? -am asa ceva prin casa…)

    • Melly, eu am folosit culori acrilice, acestea sunt cele cumparate de la Lidl.
      Cu ipsosul nu trebuie sa-ti faci griji, merge oricare. Eu am folosit unul de constructii „no name” si au iesit foarte bine, doar ca nu ies asa albe, dar nu-i bai ca doar le pictezi.
      Sa-mi spui cum ti-au iesit.

  3. Pingback: 10 idei de mărţişoare de făcut împreună cu copiii - Totul Despre Mame

Lasă un răspuns

