Va servim cu legume la atelierul de engleza

Astazi am „vizitat” gradina de legume si am recapitualat putin conostintele pe care copiii le aveau despre diferite legume. Le-am aratat legumele facute special pentru aceasta ocazie din aluat de sare

dar si pe cele din spuma.

Am vorbit asadar despre carrot, tomato, potato, cucumber, eggplant, radish, pepper, peas, garlic, onion, mushroom si fiecare a spus ce legume ii plac si care nu-i plac.

Am avut niste cartonse cu legumele pe care mai intai le-am potrivit pe perechi (cartonasele erau cu fata in sus) si apoi am jucat un joc de memorie.

Nu toti copiii au rabdare sa gasim toate perechile si se mai supara cand nu nimeresc si ei cartonase identice, dar eu consider ca acest tip de joc este unul asupra caruia merita sa insist mai mult fiindca le dezvolta atentia si puterea de concentrare.

Am jucat apoi un joc „Morcovii iepurasului” in care trebuia sa-l ajutam pe iepuras sa culeaga din gradina morcovi cu o anumita cifra. Am folosit o plansa pictata in culorile pamantului in care am facut niste buzunarase unde am introdus morcovii.

Am facut niste semne de carte in forma de pastaie in care copiii au lipit buline pe post de boabe de mazare.

Un alt joc foarte fain care i-a distrat mult pe copii a fost „Sperietoarea de ciori”. Un copil era sperietoarea si purta un coif pe cap, ceilalti aveau in mana cate un cartonas cu o leguma pe care ceilalti nu trebuia sa o vada. Eu intrebam „Mr. Scarecrow, who took the carrot/potato… from your garden?” Sperietoarea trebuia sa ghiceasca unde se afla leguma respectiva iar cel care o avea devenea sperietoare.

In continuare am pictat niste martisoare din aluat de sare, asa off topic, doar fiindca mi s-a parut frumos sa punctam si noi momentul asta.

La sfarsit copiii au primit niste morcovei dulci 🙂 .

6 păreri la “Va servim cu legume la atelierul de engleza

Lasă un răspuns

