Martisoare din aluat de sare

Incepem seria de martisoare de anul acesta cu unele din aluat de sare. Am primit de Craciun de Raluca o carte minunata despre tot felul de modele de figurine din aluat de sare (multumim frumos pentru ea, ne este de mare ajutor) dar si sfaturi in ceea ce priveste confectionarea si coacerea lor.

NOTA: Puteti descarca de aici cartea daca sunteti interesati. 

Am aflat din ea ca daca vrei sa faci o figurina mai grasa este indicat sa pui in mijloc o biluta din folie de aluminiu pentru ca aluatul sa nu fie prea gros si sa nu se coaca bine. Reteta este urmatoarea:

-1 cana sare fina

-1 cana apa calduta

-2 cani de faina

Amestecam intai sarea cu apa pentru a se dizolva putin, apoi adaugam faina si framantam bine.

Astfel bine informate, ne-am pus pe treaba. Toata lumea a modelat si am facut diferite forme: floricele, buburuze, ciupercute, inimioare si am incercat si un arici, un morcov, o rosie si o canita.

Adaugă fișier media

Le-am pus la cuptor apoximativ 3 ore, cu usa cuptorului intredeschisa si s-au facut foarte bine. A doua zi am trecut la pictat cu acrilice.

Am gasit aici un model dragut de martisoare Hello Kitty si am incercat si noi cateva. Si la partea asta toata lumea s-a implicat si am facut o treaba grozava impreuna 🙂 .

Iata si productia finala, urmeaza doar sa le ambalam si sa le punem un fir de martisor 🙂 .

42 de păreri la “Martisoare din aluat de sare

  1. Superbe! O idee foarte buna, toate imi plac…
    In special mi-a atras atentia ariciul 😉 chiar ieri l-am terminat si pe al nostru, il facusem din pasta modelatoare cu uscare la aer 🙂

  2. Foarte frumoase martisoarele.Mi se pare interesanta cartea,daca mai sunt si alte mici secrete despre acest aluat,poate ne dezvalui si noua:)
    Frumoasa munca in echipa!!:)

  3. Multumim pentru carte, am descarcat-o si eu.
    Daca doresti sa unesti toate fiserele intr-unul singur, cauta pe google dupa programul PDF24 Editor. E foarte simplu de folosit, trebuie doar sa „tragi” cu mausul fiserele din stanga in dreapta, ai sa vezi tu, si pe urrma salveaza si gata 🙂

  4. Pingback: Premiu de blog – nu unul,ci doua :D « pitici dar voinici

  5. Pingback: Martisoare fel de fel | doua fete cucuiete

  6. Bună seara,
    Aș dori să știu dacă cartea cu figurine din sare se poate descărca și în alt format în afară de cel de la adresa indicată. Are o extensie .kz pe care nu am reușit să o descarc.
    Vă mulțumesc pentru răspuns și felicitări pentru munca dumneavostră!
    Cu respect, Oprea Tiberiu

Lasă un răspuns

