Fructe cu litere

Fiindca tot aveam copacul magic (acela in care cresc tot felul de fructe), m-am gandit sa ne mai jucam cu el si sa repetam cateva litere. I-am dat Elenei niste fructe pe care le-a colorat mai intai.

Pe usitele copacului am scris litere, am decupat fructele si  am scris pe fiecare cate o litera apoi le-am pus in copac.

I-am dat Elenei un cosulet din hartie si ii spuneam de unde sa culeaga fructele: As vrea niste fructe de la litera D, te rog!. I-a placut jocul, am vorbit mult despre fructe, am povestit  unde cresc, ce culori pot avea, ce gust au.

Bineinteles ca si Maria a intrat in joc si a cules si ea fructe pentru bunicuta :).

Lasă un răspuns

