Invatam despre fructe

La atelierul de engleza de astazi am inceput sa vorbim depre fructe. Am folosit niste fructe din plastic si am trecut in revista denumirea lor in engleza, apoi le-am potrivit cu fructele aflate pe cartonase.

Am jucat apoi roata fructelor rugandu-i pe copii sa gaseasca un anumit fruct pe roata si sa sa-l potriveasca cu cel de pe cartonas.

Am citit apoi The very hungry caterpillar– Omida mancacioasa de Eric Carle si am enumerat fructele pe care omida le-a mancat.

I-am rugat apoi pe copii sa potriveasca fructul cu jumatatea lui.

In continuare am pictat fructe din ipsos (de aici le-am cumparat).

Acestea sunt ale Elenei 🙂

Am jucat apoi un joc, Salata de fructe- in care copiii statea unul langa altul in picioare, au ales cate un cartonas cu un fruct si se identificau cu fructul respectiv. Eu trageam alte cartonase cu fructe dintr-un teanc si cine isi auzea numele venea in mijloc. Daca trageam cartonasul in care era un bol cu fructe strigam Fruit salad! mancam fructele care se aflau in cerc. Copiii s-au distrat foarte tare, le-a placut mult jocul.

Fiecare copil si-a facut apoi propria carte cu fructe, pe care au colorat-o constiinciosi (de aici am descarcat cartea).

Au cules si fructe din copacul nostru magic in care cresc tot felul de fructe :).

Nu se putea sa nu mergem putin si la piata pentru a cumpara fructe si copiii au fost pe rand vanzatori si cumparatori si au folosit cartea cu fructe pe post de lista de cumparaturi.

La final au primit fiecare cate o capsunica speciala.

Daca sunteti interesati de aceste fise cu fructe, o sa va dau aici niste linkuri pe care le-am folosit.

http://www.kizclub.com/food.htm

http://www.kids-pages.com/folders/flashcards/Fruits_1/page1.htm

http://www.kidsparkz.com/fruit.html#.URZc9aWEx8E

10 păreri la “Invatam despre fructe

  1. Foarte frumos! Felicitari! trebuia sa-l trimit si eu pe D. la lectia despre fructe….poate tu aveai mai mult succes decat mine :))) ti-am mai spus eu….imi plac enorm surprizele ce le pregatesti pentru fiecare copil. ce le-ai pus inauntru?? trebuia neaparat sa fie fructe uscate, nu bomboane :)).

    • Multumim, mi-ar placea sa-l am pe D. la lectiile nostre :). Suprizele n-au fost fructe uscate, ci niste jeleuri in forma de fructe, dar mi-ai dat o idee buna pentru data viitoare cand o sa aprofundam lectia despre fructe, sper sa nu fie o supriza neplacuta pentru copii 😉 .

  2. O multime de idei pe care vreau sa le pun in practica cu S.!!! Poate fac si eu un copac sau ceva asemanator pentru petrecerea lui S. Multumim, Valentina, esti asa o sursa faina de inspiratie!

    • Ma bucur cand aud ca va plac ideile nostre si le puneti in practica, incurajarile voastre imi dau multa incredere ca ceea ce fac e bine. Spor la lucru si sa adunati idei frumoase pentru petrecere, abia astept sa le vad.

Lasă un răspuns

