Fluturasul inimioara

Am facut din nou un craft cu inimioare, sunt tare simpatice si in perioada asta gasim foarte multe surse de inspiratie. De data asta ne-am oprit asupra acestei idei.

Am folosit  un tub de carton de la hartia igienica pe care Elena l-a pictat.

Am decupat 2 inimioare pe care le-am pictat si le-am dat cu sclipici.

Le-am lasat la uscat apoi am facut 2 taieturi in lateralul tubului de carton si am introdus aripioarele. I-am pus ochi mobili, i-am desenat gurita si am lipit antenutele dintr-o sarmulita plusata.

 

Din pacate n-am avut acuarele in culori foarte vibrante, dar Elenei ii place mult fluturasul, ii place sa-l faca sa dea din aripi 🙂 .

 

6 păreri la “Fluturasul inimioara

Lasă un răspuns

