Ne jucam cu literele (I, i)

Fiindca se apropie Valentine’s Day m-am gandit sa facem cateva activitati cu inimioare si a fost o buna ocazie sa introducem si literele Isi i. I-am aratat intai literele din argila apoi am desenat un inel pe o foaie iar Elena l-a pictat (inelul avea pietricele cu litere).

Am scris eu literele pe foaie apoi a vrut si ea sa incerce.

Am vazut o idee foarte interesanta pentru a face o gentuta in forma de inimioara si am pus-o in practica imediat. Am decupat 2 inimioare din carton iar Elena a pictat cate o jumatate.

Apoi am indoit inimioara si am presat usor pentru a face o pictura simetrica.

Dupa ce s-au uscat le-am suprapus si le-am facut gauri pe margine cu perforatorul. Am introdus o panglica prin gauri si gata gentuta. Elena a fost foarte incantata de rezultat, s-a plimbat toata seara cu ea prin casa.

Imi place mult rezultatul, gentuta arata foarte bine si poate constitui un cadou reusit pentru o persoana draga.

 

2 păreri la “Ne jucam cu literele (I, i)

Lasă un răspuns

