Pictam cu puffy paint

Fiindca ne-a mai ramas niste „maglavais” pentru pictat de la atelier, Elena a vrut sa mai pictam si ne-am conformat. Pe net gasiti o multime de idei cu astfel de pictura, iata un exemplu aici. Mi-a placut mult si ideea de a face o varianta a literelor tactile Montessori din astfel de vopsea.  Asa ca am pictat si noi mai intai cateva litere.

Apoi amandoua fetele au pictat fluturasi si curcubee.

Cand picturile au fost gata le-am pus la cuptorul cu microunde si rezultatul a fost spectaculos. Textura e foarte interesanta, iar ideea cu literele chiar merita incercata.

 

3 păreri la “Pictam cu puffy paint

  1. Foarte frumoasă activitatea, îmi place mult de tot! iar rezultatul final pare spectaculos 🙂
    Trebuie sa iti spun ceva… ce mult imi place de tine 🙂 pentru ca ai initiativa si imediat le pui in practica… spre deosebire de mine 😦 desi am vazut aceasta activitate de mult timp pe learning4kids.net… inca chiar mi-am trecut-o intr-un folder cu „activitati de facut neaparat” :))) Oricum, timpul nu este pierdut, cu siguranta o vom face si noi intr-o zi. Şi nici nu îţi pot spune cât de mult îmi place activitatea montessori-ană, ce frumos pot trece copilasii cu degetutele peste forma literelor… de abia astept să incercăm si noi.

    • Este intr-adevar o pictura foarte interesanta, copiii ramna uimiti de felul in care se umfla cand e bagata la cuptor.
      Sa stii ca nici eu nu pun in practica mereu activitatile care-mi plac, depinde ce timp am. Uneori cand fac o anumita tema (cum fac la atelier de exemplu) ma gandesc ce idei interesante as putea sa folosesc si atunci apelez la multe din cele amanate 🙂 .
      Literele sunt o gaselnita foarte buna, mi-a placut mult ideea.

  2. Pingback: Pete’s big lunch | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

