Experimente cu apa

I-am pregatit Elenei 2 experimente foarte dragute cu apa si au avut mare succes.

Pana acum am facut jocuri in care literele apareau ca prin magie, de data asta am inversat procesul si am vrut sa vedem cum dispar. Am preluat ideea de aici numai ca n-am avut filtru de hartie pentru cafea si am folosit o hartie cu care au fost impachetati pantofii. Am scris asadar pe aceasta hartie litere si cifre cu o carioca si apoi ii spuneam Elenei sa picure apa cu pipeta pe cate una.

A fost foarte uimita sa vada cum incep sa dispara 🙂 .

Pentru al doilea experiment am folosit doar hartie creponata si apa, iar rezultatul a iesit spectaculos (aici e sursa de inspiratie).  Mai intai am rupt hartia, apoi am incercat sa facem un tablou lipind bucatele de hartie pe o foaie si cu ajutorul unei pensule inmuiata in apa.

Si Maria a facut tabloul ei 🙂 .

Elena a facut un peisaj cu flori, la Maria e arta abstracta 🙂 .

Dupa ce a terminat de pus toate hartiile, le-am luat usor de pe foaie si am constatat cu uimire ca pe foaie ni se dezvaluia un tablou foarte frumos, parca ar fi fost facut cu acuarele.

Si tabloul Mariei a iesit foarte frumos.

 

8 păreri la “Experimente cu apa

  1. Pingback: Repetam culorile si numerele | doua fete cucuiete

  2. Pingback: Pictam cu apa | doua fete cucuiete

Lasă un răspuns

