Ne jucam cu literele (d, D)

A venit vremea sa ne ocupam de literele D si d. Elenei ii plac mult desenele cu Doctorita Plusica asa ca am printat cateva fise  de aici. I-am aratat mai intai literele din argila si am facut fisa in care trebuia sa urmareasca literele D, d pentru a o ajuta pe Plusica sa ajunga la prietenii ei.

A urmat o fisa asemanatoare, doar ca a trebuit sa uneasca numerele de la 1 la 20 pentru ca Plusica sa ajunga la prieteni.

Tot din acest pachet, am jucat un joc cu zarul si puneam pe grafic buline la fiecare personaj care cadea pe zar. I-a placut sa facem intrecere intre personaje.

Chiar si Maria s-a distrat punand buline, s-a chinuit un pic, dar a fost un excelent exercitiu motric.

Am continuat cu niste dinozauri inotatori (am imprumutat ideea de la Camelia). Ne-am folosit si de cartea Desenam frumos lumea din jur dar lectia Cameliei ne-a fost de mare ajutor. Am trasat intai conturul dinozaurilor cu o carioca albastra apoi Elena a trecut cu pensula uda peste desen. I-a placut sa vada cum se intinde culoarea de paraca am fi dat cu acuarele.

Dupa ce s-a uscat am trasat din nou conturul si am facut in interior cerculete colorate.

Maria a ajutat-o pe Elena sa treaca iar cu pensula uda peste cerculete.

A fost foarte mandra de rezultat. Iata cum au iesit, eu zic ca sunt chiar reusiti 🙂 .

In timp ce asteptam sa se usuce dinozaurii am mai facut cateva activitati din revista Pippo  care luna aceasta este despre doctori.

 

Am trasat mai intai litera si am citit cateva poezii despre cum sa ne ingrijim.

Am profitat de ocazie sa mai vorbim si despre dinti, ne-am amintit despre alimentele care sunt sanatoase si cele care  favorizeaza aparitia cariilor (incerc sa insist cat mai mult pe aceasta tema, poate-poate mai reducem dulciurile) .

9 păreri la “Ne jucam cu literele (d, D)

  1. Ati lucrat mult si frumos! Ati avut doctori, dinti, dinozauri, cred ca „d”-ul a fost foarte bine reprezentat in activitatile voastre!

Lasă un răspuns

