Magie cu cerneala

Am vazut la Andru dar si la Laura aceasta minunatat tehnica prin care desenele apar ca prin magie si m-am gandit ca si Elenei i-ar placea. Asa ca de cum a venit de la gradi am pus-o sa picteze o foaie cu cerneala. N-a mai incercat pana acum asa ceva si i-a placut .

Am lasat foaia la uscat (asta a fost partea grea) si apoi i-am dat un pix corector si i-am spus sa faca un peisaj de iarna . La inceput nu se vedea nimic, desenul aparea dupa cateva secunde.

A fost surprinsa sa vada cum apare desenul ca prin magie🙂 .

I-am desenat si eu un bradut si a iesit un peisaj foarte frumos.

 

12 păreri la “Magie cu cerneala

  1. Frumoasa activitate! Imi amintesc in copilaria mea ca faceam diverse desene cu cerneala; multumesc pentru ca mi-ai amintit, voi face si eu cu ei cat inca mai e iarna. Imi amintesc ca desenam si cu pasta de dinti ;)). Ei acum sunt fascinati ca le impartasesc din jocurile mele din copilarie.

    • Eu nu-mi aduc aminte sa fi facut astfel de desene cu cerneala cand eram mica, dar pasta de dinti era intr-adevar un „must” in peisajele de iarna. Am incercat si cu Elena anul trecut, dar ar trebui sa mai repetam.

  2. Gand la gand, ceva de genul am facut si noi, urmeaza sa le pun. Doar ca am folosit magia in alt mod😀 Am trasat pe foaie cu o lumanare alba (se pot folosi si creion cerat alb, crayolla) şi fetita a colorat cu pensula foaia, si incet – incet aparea desenul chiar ca prin magie🙂 a fost o distractie pe cinste…

Lasă un răspuns

