Alte sortari

Am vazut pe multe bloguri tot felul de idei de activitati pentru sortare pe culori si cu siguranta de acum vom face si noi cat mai des. Am ales de data aceasta sa lipesc pe parchet banda izolatoare verde si rosie si i-am spus Mariei sa punem in patratele formate jucarii rosii si verzi.

I-a placut ideea la inceput si eu ii dadeam cate o jucarie si ea o punea in patrat. Asta pana s-a plictisit si s-a gandit ca e mult mai amuzant ca eu sa pun si ea sa le ia de acolo 🙂 .

Deocamdata Maria pare sa recunoasca culoarea rosie, dar inca o mai urmaresc sa vad daca nu spune la nimereala 🙂 . Oricum, sper sa facem cat mai multe activitati de sortare si cu timpul le va recunoaste, doar sa vrea sa colaboreze.

Lasă un răspuns

