Maria sorteaza pe culori

Avem mai demult niste fise(de aici le-am descarcat, daca nu le gasiti vi le pot trimite eu pe mail) pentru sortat culorile si m-am gandit ca ar fi timpul sa le folosesc si cu Maria. Am avut niste ursuleti, inghetate, coifuri si pestisori. Elena era foarte incantata sa o ajute pe Maria, o indruma la tot pasul, am fost foarte mandra de ele 🙂 .

Cu putin ajutor din partea surioarei, Maria s-a dewscurcat destul de bine. M-a surprins faptul ca a vrut sa colaboreze si o asculta pe Elena. S-au jucat mult in felul acesta, chiar si Elena s-a jucat cu placere.

 

5 păreri la “Maria sorteaza pe culori

  1. Buna. As vrea sa-mi trimiti si mie fisele despre care povestesti mai sus. Noi avem mari probleme cu culorile…. Multumesc frumos.

  2. Felicitari fetelor! Ma bucur mereu cand aud de copii frati/surori care coopereaza la activitati, jocuri, etc. Frumoasa activitatea! Ne-ar fi si noua de mare folos fisele daca ni le-ati putea trimite pe mail. Multumim frumos

Lasă un răspuns

